שירותי מחשוב לעסקים » שירותי מחשוב » מרכזיה טלפון בענן
חברת קלאודז הינה חברת שירותי מחשוב ואינטגרציה המתמחה ביישום פתרונות מבוססי ענן ובהם מרכזיות טלפון בענן לעסקים, בכל עסק קיים צורך בשירותי טלפוניה יציבים ואיכותיים על מנת לאפשר את היכולת לתקשר עם לקוחות, ספקים ועובדים.
באמצעות מרכזייה טלפון חכה ואפיון נכון של הצרכים עם מומחים התקשורת של חברתנו תוכלו להנות משירותי טלפוניה איכותיים ולחולל שינוי בכל בשירות שאתם מעניקים ללקוחות שלכם.
מרכזיה מתקדמת מבוססת ענן, עם שליטה מלאה וחכמה לניהול השיחות, הניתוב והקלטות השיחה מכל מקום ובכל זמן. כבר אין צורך לדאוג לניהול ותחזוקה של המרכזיה הישנה, לבצע עדכונים, להחליף כרטיסים אנו בקלאודז נדאג להכל ונתאים את המרכזיה בדיוק לצרכים העסקיים שלכם.
מרכזיה בענן מנוהל על תשתית האינטרנט בעסק, ומספקת לכל המשתמשים בארגון פתרון מושלם בהתאם לצורכי הארגון, תוכלו להנאות מהתאמה מיטבית לצורכי הארגון, גמישות בבחירת מפעיל התקשורת, אבטחת מידע בענן, שינוי כמות שלוחות בכל זמן, ניתוב שיחות מתקדם, הקלטת שיחות, ניהול תורים ועוד… שירות מרכזיה בענן של קלאודז מאפשר יכולות מרכזיה מתקדמות ביותר ללא צורך בציוד יקר, תפעול פשוט וניהול מרכזי בענן.
מרכזיה טלפון בענן תייעל את חווית העבודה במשרד מול הלקוחות ומקביל תאפשר ניהול גמיש חכם וחסכוני יותר לעסק או לארגון. מרכזיה בענן מאפשרת ניידות מלאה – הן לאנשי השטח המחוברים מרחוק והן לסניפי הארגון הפזורים בארץ ובעולם כך שתמיד תוכלו להיות אונליין ולספק מענה מהיר ומיטבי ללקוחתיכם.
◙ משרד מרחוק – המשרד שלך הוא עכשיו בכל מקום בו אתה נמצא, בכל מקום שאתה הולך.
◙ ניתוב שיחות –מערכת לניתוב שיחות באופן קל ומידי IVR.
◙ אבטחה –הצפנת שיחות בתקן AES.
◙ שרידות –מערכת שרידות וגיבוי חם Fail over.
◙ הקלטות – ממשק הקלטת שיחות ושליפה מידית על גבי גבוי שרות ענן מאובטח של 015.
◙ מספרים וירטואליים – אפשרות רכישת מספרים במגוון רחב של מדינות .
◙ שיחות ועידה –אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
◙ סינון שיחות – אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
◙ האזנות – אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות.
◙ המתנה נעימה –אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
◙ דוחות – דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו’.
◙ שרות Fax2Mail .
◙ שילוב שליחת מסרונים SMS.
◙ מוקד תמיכה 24/7 – Help Desk
◙ ממשק Call Center מהמתקדמים בעולם
מערכת מרכזיה בענן מבוססת על טכנולוגיית מחשוב ענן, שבה הנתונים מאוחסנים ומועברים דרך האינטרנט, ולא על שרת ייעודי שנמצא פיזית בבית העסק או בחדר התקשורת של הארגון. טכנולוגיית ענן קיימת כבר שנים רבות, אך לאחרונה הפכה פופולארית יותר עם אימוצה על ידי ארגונים וצרכנים רבים עבור שימוש במערכות מידע רבות ומגוונות החל משרתי דואר, אתרי אינטרנט, יישומי אינטרנט, מערכות CRM ועוד.
שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים ברחובות, כמו בכל בעסק הצורך פתרונות מחשוב לעסק מתחלקים למגוון רחב של שיטות עבודה ונותני שירות. שירותי מיקור חוץ על ידי טכנאי מוסמך הנמצא בכל עת באתר הלקוח באופן צמוד, שירות רייטניר חודשי קבוע בתמיכה מרחוק ותמיכה באתר הלקוח במידת הצורך ושירות של בנק שעות שניתן לרכוש על ידי קביעת מספר שעות לצריכה בכל חודש בהתאם לצורך.
אז אם אתם מחפשים פתרונות מחשוב לעסק או שירותי מחשוב לעסק תוכלו להנות אצלנו משירות 24/7, וסל של פתרונות במקום אחד.
לקבלת ייעוץ חינם ללא עלות לשירותי המחשוב בעסק שלך חייגו: 077-2200209 אנו זמינים גם ב-WhatsApp
מאמר זה נועד לספק הבנה מעמיקה של שירותי ענן, היתרונות שלהם והשפעתם על תעשיות שונות. הקדמה: ברוכים הבאים לענן ברוכים הבאים לעולם מחשוב הענן! שירותי
כותרת: שירותי תמיכה וניהול רשתות: הקרבה לאבטחת מידע ויעילות עסקית מבוא:בעידן הדיגיטלי המתקד, השימוש ברשתות מחשבים הפך לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית. התקשורת, המידע והקשרים
מאמר זה בוחן את שירותי הענן השונים הזמינים לעסקים, תוך הדגשת היתרונות, החסרונות שלהם ואת הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פתרון. הוא דן גם
מאמר זה בוחן את עולם שירותי הענן, היתרונות, החסרונות וההשפעה שלהם על עסקים ואנשים פרטיים. הוא מתעמק בסוגים השונים של שירותי הענן הזמינים, מקרי השימוש
פירצת אבטחה בתוכנת WinRAR פירצת אבטחה בתוכנת WinRAR התקנת תשתיות תקשורת סוגי תשתיות תקשורת אחודה תשתיות תקשורת אחודה תחסוך כסף רב, במקום לפרוס מספר תשתיות
מסך דיגיטלי לבניין מסך דיגיטלי לבניין העידן הטכנולוגי מציב בפנינו לא מעט אתגרים חדשים ומחליף בקצב מהיר ומסחרר את הישן והמוכר שהכרנו שנים. בשנים האחרונות
Click one of our contacts below to chat on WhatsApp
Social Chat is free, download and try it now here!