פתרונות ענן

תוכן עניינים

מה הם שירותי ענן?

שירותים מבוססי ענן הם למעשה מונח רחב. שירותי ענן הם משאבי IT (מחשוב) הניתנים דרך האינטרנט. שירותים אלו יכולים להגיע באמצעות עננים ציבוריים, עננים פרטיים ועננים היברידיים, שהוא שילוב של עננים ציבוריים ופרטיים. נותני שירותי הענן אחראים לספק זמינות מלאה לשירותים מבוססי הענן כדי שלקוחות הקצה יוכלו לגשת ולצרוך אותם בכל עת ומכל מקום.

שירותי הענן מאפשר להימנע מהוצאות גדולות על רכישת ציוד ותוכנות תשתית ומהצורך לנהל אותן. ענן המחשוב מאפשר למשתמש שליטה וויסות של עוצמת המחשוב הנדרשת, כך שבעיתות עומס ניתן לשכור כוח מחשוב גבוה יותר ובעתות רגיעה להקטין את ההוצאה. בחלק מהמימושים של התפיסה גם נחסך הצורך לפתח או לנהל יישומים.

הכל מתחיל בגישה נכונה

אנו נוקטים בגישה פרואקטיבית עבור לקוחתינו על מנת שהם יוכלו  להשקיע באמת בעסק שלהם, ביעדים ובתוכניות העתידיות. היתרון הבולט שתהנו ממנו בתמיכת שירותי מחשוב לעסק  ו- IT הינם הטרחה, זמן השבתה ורשת אופטימלית המאפשרת לכם להתמקד במה שהכי חשוב לכם – הלקוחות שלכם!

אנו נאפשר לך להפחית עלויות, משאבים וזמן הקשורים בתחזוקה של ציוד המחשוב בעסק שלכם ובהוצאות החודשיות הצוותים שלנו מנוסים ובעלי ידע וניסיון בתשתיות רשת, תיקון מחשבים, תיקון שרתים וציוד תקשורת, תמיכה והתקנה בתוכנות צד שלישי וכו’…

מחפשים שירותי IT חיצוניים? שירותי מחשוב לעסק? פשוט פונים למוקד התמיכה שלנו שפעיל וזמין עבורכם תמיד!

שירותי IT לעסקים בכל התחומים

מערך התמיכה הטכנית שקלאודז מעמידה לרשותכם, מספק מענה וטיפול מרחוק בתקלות מחשוב ותקשורת, ללא צורך בהגעה של איש תמיכה, לארגון או למשרד שלכם.
צוות המומחים הטכני שלנו מיומן בזיהוי תקלות, בהבנת הגורמים הפוגמים בחוויית השימוש שלכם ומספק לכם מענה מלא עד לתיקון התקלה.

מוקד התמיכה שלנו הוא פרואקטיבי ומנתר את כלל מערכות הניהול. המוקד מאויש ע”י טכנאים בעלי הסכמת CCNA וצוות מומחים בקו שני ברמת הנדסה עבור מערכות ליבת הרשת, הטלפוניה והמחשוב.

הזמינות המלאה של נציגי התמיכה והמענה המהיר לכל פנייה, מבטיחים לכם תמיכה טכנית יעילה ומהירה, המלווה בשירות אדיב ואיכותי.

אחד היתרונות הבולטים של שימוש בשירותי IT חיצוניים הוא מתן מענה מיידי לכל בעיית מחשוב שעולה ברגע האמת, בזמינות מלאה במשך כל שעות היממה. טכנאי ה-IT יבדוק אתכם את מהות התקלה, ינסה לזהות את מקורה ויאבחן את הדרך לטיפול כבר בשיחת הטלפון. במידה ובמחשב בו התגלתה התקלה קיים חיבור פעיל לאינטרנט, ברוב המקרים גם יוכל לטפל בה מרחוק, על ידי השתלטות על המחשב. כאשר החיבור לרשת אינו זמין, ינחה הטכנאי את העובד כיצד לאתר ולפתור את הבעיה בעצמו, ובמידת הצורך, יישלח טכנאי לבית העסק עצמו.

מחפשים שירותי IT חיצוניים? פשוט פונים למוקד התמיכה של בינת עסקים שפעיל וזמין עבורכם תמיד!

מוקד NOC 24/7

קלאודז מפעילה מוקד NOC הפעיל 24/7 וכולל מרכז ניטור, תפעול, שרות ותמיכה על ידי תומכים טכניים מקצועיים.

מוקד התמיכה מעניק מענה ללקוחות בשירות גם מעבר לשעות הפעילות המוסכמות עבור תיקון תקלות קריטיות ומשביתות בהתאם ל-SLA שנקבע מראש.

כמובן, חלק מלקוחותינו נמצאים באיזור והסביבה ואנו מספקים עבורם שירותי מחשוב ואבטחת מידע, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

מחיר שירותי המחשוב נקבע לפי מספר פרמטרים שונים וסוגי שירותים שונים, פירטנו זאת במאמר היכנסו עכשיו וקראו.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

5/5

איזורי שירות נוספים

שירותי מחשוב – תחום פעילות

שירותי מחשוב לעסקים – לפי תחום פעילות שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים, כמו בכל בעסק הצורך פתרונות מחשוב לעסק מתחלקים למגוון רחב של שיטות עבודה

Read More »

אודות

שירותי מחשוב אבטחת מידע וסייבר מחשוב ענן תשתיות תקשורת אודות קלאודז – שירותי מחשוב לעסקים חברת קלאודז שירותי מחשוב מתמחה במתן שירותי תמיכה למערכות המחשוב

Read More »

שהטכנולוגיה עובדת בשבילכם אתם חוסכים המון כסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× אנו זמינים לשירותך, כיצד נוכל לעזור?
דילוג לתוכן